RSS

24. За Tinker tailor, soldier, spy (2011)

30 Юни

 

Първият ми пост, който всъщност не е точно ревю, но филмът, за който говоря определено трябва да привлече вниманието ви! Става въпрос за римейкът на Tinker, tailor, soldier, spy от 1979. Трейлърът за него беше публикуван днес в сайта на Guardian, а новината за филма ми даде нова надежда за бъдещ наистина любим филм. Трилърът е режисиран от Томас Алфредсън, когото лично за мен е напълно неизвестен, докато продуцент е Лайза Чейсин, която има доста повече опит зад гърба си, макар и главно с комедии и романтични филми.

Въпреки че доста пъти съм бил разочарован от тези си впечатления, няма как да останете безразлични към филм с каст като този – говоря за Колин Фърт, Гари Олдман, Том Харди, Марк Стронг, Бенедикт Къмбърбач – просто невероятно събитие и всеки любител на киното би се съгласил с мен.

Премиерната дата е 16 септември, така че остава само да се надяваме и при нас да дойде възможно най-скоро!

 

How do you find an enemy, who is hidden right before your eyes?

 
има 1 коментар

Posted by на юни 30, 2011 in Трилър

 

Етикети: , , , , , ,

One response to “24. За Tinker tailor, soldier, spy (2011)

  1. Right In Two

    юли 2, 2011 at 7:54 am

    Не съм се вълнувал за британски филм толкова от МНОГО време 🙂

     

Вашият коментар

 
