RSS

21. The Romantics

23 Юни

 

 

Заглавие: The Romantics

Година: 2010

Държава: САЩ

Режисьор: Galt Niederhoffer

Участват: Anna Paquin, Josh Duhamel, Katie Holmes, Elijah Wood, Candice Bergen

 

 

Удивително богат на известни актьори и актриси филм, само че кастът далеч не прави всичко във филма. Нямах кой знае какви очаквания за филма, защото след като го видях и го изтеглих, веднага го гледах без друга допълнителна информация като изключим това кой участва. Трите главни роли са за Джош Дюамел, Кейти Холмс и Ана Пакуин. За съжаление нито един от тримата не се представя на кой знае какво ниво. Накратко историята разказва за любовен триъгълник между героите на въпросните трима, който има за фон сватбата между героите на Дюамел и Пакуин, а героинята на Кейти Холмс играе голямата любов на младоженеца. Не знам дали дървената игра на Кейти Холмс се дължи на това, че не я харесвам по принцип или на това, че всъщност наистина не играе добре. Допълнително към това, химията между нея и Дюамел почти я няма там, където всъщност трябва да има една огнена връзка. Ана Пакуин пък, която може би защото ми е любимка, се справя най-свястно от тримата, въпреки че героинята й е толкова депресирана, че самата игра не показва възможностите на Пакуин. От поддържащите актьори имаше добри попадения, като най ми хареса Диана Ейгрън (вече популярна от Glee), която играеше малката сестра на Пакуин и се справи много добре, а дори имаше няколко забавни момента между двете.

Въпреки, че е час и полвина дълъг, филмът всъщност минава доста бързо, което показва, че всъщност не е чак толкова зле. Филмът е доста приятен и става за гледане, но е далеч от романтичните класики в киното. Напомня като продукция на Evening с Клеър Дейнс, който по същия начин много исках да харесам, но просто му липсваше нещо.

Както и да е, ще се радвам на други мнения, филмът не е лош, но е далеч от велик.

 

Лична оценка: 6/10

Оценка в IMDB: 5.2/10

 

We share a history and we share a goal – to inspire and to be inspired

 
 

Етикети: , , , , , , , , , ,

6 responses to “21. The Romantics

  1. Нели

    юни 23, 2011 at 7:10 pm

    Преди време го бях гледала. Наскоро го свалих пак и след първите няколко минути осъзнах, че съм го гледала вече. Отворих имдб и като видях, че съм му поставила 3/10, ми стана ясно защо не го помня…

     
  2. Стела

    юни 23, 2011 at 9:01 pm

    Много блудкав ми се стори и реших да остана само до впечатлението, че има богат каст. Мисля, че решението ми е било правилно! 😀

     
  3. Иво

    юли 5, 2011 at 1:41 pm

    1/10. xD

     
    • FilmsInFrames

      юли 6, 2011 at 7:01 am

      Е чак 1/10.. от 3 надолу ги пазя за супер нискобюджетните филми на ужасите XD Но наистина е доста разочароващ.

       
  4. Иво

    юли 8, 2011 at 6:05 pm

    „доста разочароващ“ и има 6/10 😀

     
    • FilmsInFrames

      юли 8, 2011 at 8:07 pm

      Ми да, на фона на очакванията ми (; Иначе под 5/10 са най-долнопробните филми според мен, каквито не мисля, че съм гледал досега XD Това е лична оценка де (;

       

Вашият коментар

 
